top of page
FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy maksymalnie w przeciągu 5 dni roboczych (z reguły są to 2 dni robocze). Podany czas realizacji wynika z faktu, że plakaty drukujemy na konkretnie zamówienie klienta.

 

Czas realizacji zamówienia liczymy do momentu nadania przesyłki. W zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy, paczkę wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Paczkomatów InPost (więcej informacji o sposobach i kosztach dostawy znajdziesz tutaj). Przesyłka z reguły dociera do odbiorcy już następnego dnia roboczego po nadaniu.


Czy plakaty wysyłacie w ramkach?
Nie, w naszym sklepie internetowym można kupić wyłącznie plakaty. Na chwilę obecną nie prowadzimy sprzedaży ramek do plakatów.


Jak mogę dokonać zwrotu?
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Aby skorzystać z prawa zwrotu musisz poinformować nas o swojej decyzji (poprzez wypełnienie i wysłanie do nas Formularza zwrotu, który znajdziesz tutaj), a następnie odesłać do nas produkt. Bezpośrednie koszty wysyłki zwracanego przedmiotu leżą po Twojej stronie.


Pragniemy zaznaczyć, że zwracany produkt nie może nosić śladów używania, a także powinien zostać wysłany w ten sam sposób, w jaki do Ciebie dotarł. Co więcej, zwrotowi nie podlegają towary spersonalizowane, przygotowywane na indywidualne zamówienie.


Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Z reguły tak. Zamówienia zazwyczaj realizujemy rano następnego dnia roboczego od złożenia zamówienia - do tego czasu możemy je zmienić. Dlatego, jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.


Czy mogę złożyć reklamację?
Oczywiście, że tak. Reklamacje to dla nas cenne źródło informacji o tym co powinniśmy poprawić i jakich błędów unikać w przyszłości. W tym celu wystarczy wysłać do nas maila na adres hello@posterpanda.pl, a na pewno znajdziemy rozwiązanie.

bottom of page